Spring til indhold

Kurv

Kurven din er tom

Angrerett

Vi tilbyder 365 dages åbent køb, også ved ødelagt emballage, hvis det er påkrævet, at emballagen er i stykker, for at du kan teste produktet. Bemærk dog, at emballagen skal være brudt med mindst mulig skade. Hvis varen er blevet beskadiget, har vi ret til at vurdere, hvor meget salgsværdien er faldet og fratrække dette beløb.

Produkter, der ikke kan sendes retur efter emballagen er gået i stykker er: mad, make-up, parykker, linser, strømpebukser, hygiejneprodukter, planter og batterier. En returnering tager 14 dage at behandle.

Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal du først anmelde din sag her. Bemærk venligst, at du skal indtaste dit ordrenummer og den e-mailadresse, du brugte til at afgive din ordre, når du anmelder din sag.

Fra du anmelder din sag, har du 14 dage til at returnere varen. Du er som kunde ansvarlig for returfragt ved åbne køb (returseddel på 59 kr kan tilkøbes), og du skal på forespørgsel kunne bevise, at du har sendt varen, så bed altid om en kvittering fra dit udleveringssted . Bemærk! Ved voluminøse varer er kunden ansvarlig for returneringen og omkostningerne i forbindelse hermed. Vores standard retursedler (59 kr) gælder ikke for omfangsrige varer. Ønsker du at benytte dig af et åbent køb, så send varen godt pakket tilbage i original æske med yderemballage.

Vi tilbagebetaler pengene til dig inden for 10 dage i tilfælde af fortrydelse ved forsinkelse, reklamation eller åbent køb. Glem ikke at fortælle os, hvordan du vil have os til at overføre pengene til dig, eller hvis du ønsker en kreditkvittering. BEMÆRK! Hvis du har betalt for en vare med et gavekort, kan du kun modtage et gavekort til gengæld og ikke penge.

Returadressen er:

Zolati, Tellusgatan 10,
415 68 Göteborg


KLAGER
Hvis pakken er beskadiget ved levering, skal du klage over det direkte til dit udleveringssted. Hvis der er noget galt med dit produkt, bedes du kontakte os med det samme, så vi kan løse problemet. Send en e-mail til info@zolati.dk og vær så specifik som muligt. Glem ikke at indtaste dit ordrenummer og vedhæfte billeder.

GÆLDENDE LOV OG TVIST

Tvister skal primært løses efter aftale efter drøftelse med Zolatis kundeservice. Hvis en tvist ikke kan løses efter aftale, kan du som kunde henvende dig til Det Almindelige Klagenævn, ARN, som du kan finde mere information om på www.arn.se. Du kan også indgive klager direkte gennem Europa-Kommissionens tvistbilæggelsesplatform, som kan findes på http://ec.europa.eu/consumers/odr. Hvis du indgiver en klage via denne platform, videresendes din sag automatisk til det relevante tvistbilæggelsesorgan, som derefter kontakter os og forsøger at løse tvisten uden for retten. I tilfælde af en tvist følger Zolati afgørelser fra ARN eller tilsvarende EU-organer.

Tvister vedrørende fortolkningen eller anvendelsen af ​​vores vilkår og betingelser skal fortolkes i overensstemmelse med svensk lov og vil i sidste ende blive afgjort af en almindelig svensk domstol.